Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2.
Przyjęcie protokołu Nr II/24 z poprzedniej sesji Rady Powiatu w Kołobrzegu.
3.
Raport o stanie Powiatu Kołobrzeskiego za 2023 rok:
a)
rozpatrzenie raportu przez Radę Powiatu w Kołobrzegu i debata nad raportem
b)
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Kołobrzegu – Nr druku 16
4.
Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem Zarządu Powiatu z wykonania budżetu za 2023 rok i podjęcie uchwał:
a)
w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2023 rok – Nr druku 17
b)
w sprawie udzielenia absolutorium Zarządowi Powiatu w Kołobrzegu za 2023 rok – Nr druku 18
a)
w sprawie zmian w budżecie powiatu kołobrzeskiego na 2024 rok – Nr druku 19
b)
w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej powiatu kołobrzeskiego na lata 2024-2030 – Nr druku 20
c)
w sprawie wysokości i zasad odpłatności wnoszonej przez rodziców za pobyt w Bursie Międzyszkolnej nr 2 Zespołu Szkół Policealnych w Kołobrzegu – Nr druku 21
d)
w sprawie zmiany uchwały w sprawie przystąpienia do Związku Powiatów Polskich – Nr druku 22
e)
w sprawie zmiany w składzie Walnego Zgromadzenia Fundacji „Bezpieczny Powiat” - Nr druku 23
f)
w sprawie wyrażenia woli kontynuacji członkostwa Powiatu Kołobrzeskiego w Stowarzyszeniu Rybacka Lokalna Grupa Działania "Morze i Parsęta" - Nr druku 24
6.
Rozpatrzenie informacji Komendanta Powiatowego Policji w Kołobrzegu o stanie bezpieczeństwa na obszarze powiatu kołobrzeskiego.
7.
Rozpatrzenie informacji Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Kołobrzegu o stanie bezpieczeństwa w zakresie ochrony przeciwpożarowej na obszarze powiatu kołobrzeskiego.
8.
Sprawozdanie Starosty Kołobrzeskiego z wykonania uchwał Rady Powiatu.
9.
Sprawozdanie Starosty Kołobrzeskiego z działalności Zarządu Powiatu w okresie między sesjami.
10.
Informacja Przewodniczącego Rady dotycząca interpelacji i zapytań złożonych przez radnych oraz udzielonych na nie odpowiedzi.
11.
Interpelacje radnych.
14.
Odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych.
15.
Oświadczenia radnych.